Thursday, November 29, 2012

Yeay !

Aku harap malam ni aku boleh tidur lena. Tolonglah boleh Ya Allah ! Penat sangat semalam aku tak tidur langsung. Tak boleh tidur ok. dari pukul 1 sampai 4 pagi bergolek keresahan. Menci sangat ! Dan 4am keatas baru aku tertidur. Bangun solat subuh pukul 6.15 then tertidur sampai pukul 8.50. Arghhhhh. Badan terhuyung hayang sampai menangis ok. Aku sakit hati sangat sebab tak boleh tidur. Pernah rasa? Tension hokey, dah lah bangun pagi nak dating tiba-tiba kepala menoneng. Aku hampir cancelkan pendatingan ini tapi after mandi and  baring-baring sikit dah ok la.

Hari ni dating macam good-good je cakap lembut-lembut. Mesti dak Brader heran dengan singa lapar yang tiba-tiba bajet innocent itewww. Tapi memang kepala menoneng kot. Siap aku request nak tengok wayang tapi nak tengok cite bosan sebab aku nak tidur dalam panggung. Maybe kalau tidur di khalayak ramai aku boleh lena sikit tapinye nan hado. Mungkin sebab aku tengok Istanbul Aku Datang yang quite best, patot aku kena tengok cite tamil ke kan baru boleh tertido. So, misi gagal di situ. Istanbul Aku Datang best tapi lebih best sebab ending dia Beto menang. Kan aku dah kate aku suke cerita ending best saje. Mih Mih Mih.



After cinema, heading to Snogurt yang baru dibukak. So, ada discount 30 % . Yeayy disitu. Aiskrim and topping lebih kurang je dengan Tutti Frutti. Tapi harga macam lagi murah maybe sebab ada discount tu, Discount ni pon sebab baru bukak je after 1 month takde dah cuma diskaun 15 % untuk student and children below 12 years only.
This is children above 12 yang tak cukup tidur. Lihatlah eye bag ku. Menakjubkan !
Kedai ni comel sangat warne pink + hijau, siap ada katil untuk kanak-kanak yang mengantuk sambil makan aiskrim.

Lepas tu, pergi makan lagi kat teluk Sengat pulak. Kejadah asik makan ? Nanti di akhir entry aku akan dedahkan punca kami berdating sambil jalan-jalan carik makan. So, Teluk Sengat ni aku selalu dengar cite je Dak Brader yang aku rase hari-hari kot datang sini. Macam best sangatttttttttt je. So, bile dah pergi i was like..."ermmmm.not bad" ;) So, this is Teluk Sengat uolssss.




And teh food is ohsemmmmmmmmmmmmmm ! Oleh kerana aku tinggal kat Pahang jadi jarang la makan seafood yang fresh. Kat sini rilek je oi makan rojak ketam fresh dengan harga RM 2.00 seekor. Bahahaha. Sedap gileeeeeeee ! And, makan tauhu bakar yang sedap gileee jugak. Siap request kat Dak Brader aku nak datang sini again and again and again.

2 ekor ketam goreng + kuah rojak yang aku habiskan dalam masa  beberapa minit. Sedap terlampau !

Beli tauhu bakar sorang satu tapi bahagian aku tinggal ni je. Ada orang jahat makan part aku sekali. Keji !
Wonderful day ! Walaupun kepala wenggggg tapi seronok. Dating mestilah seronok weehu weehu. ok,  my last picture will tell u why we need to hunt for food every hour ? This is the reason......

tak clear sangat tapi hakikatnye die sangat buncitttttttttttttttt. Bahagia nampak ? Mih Mih Mih

No comments:

Post a Comment