Thursday, November 29, 2012

favourite shawl ever

Amboi die tuuu, galak sangat update blog skang. hewhew. Sekarang dah pukul 3.20pm tapi aku tak masak lagi.Bahaha. Bahayalah hidup seorang diri ni. Rase lapar baru nak masak tak kire ah pukul berape.Sebab tu aku kena kahwin cepat baru semangat masak ikut time. Eh, tetibeeeeeee ! Skang aku dah lapar tapi tengah tunggu ayam nyah-beku. Amboi,bahasa dieee mih mih mih. Jap lagi baru goreng. Makan dengan kicap je. Senang !

Oh, aku perasan aku ada 1 shawl yang merupakan nadi kehidupanku. wah, gituu. Maksudnye shawl ni adalah penyelamat yang aku akan pakai tak kira majlis apa, atau baju warne ape dan paling penting aku tampil lebih yakin bersamanya. Mari kita lihat siapakan shawl bertuah itu.

Berjimba bersama rakan dan taulan

berholiday dadadididudu

Berhari raya riang ria

bermencapap di atas pentas

berdating gagigigugu
Malahan saya memakainya untuk mengangkat kain di jemuran. Nice colour and easy to wear <3 br="br">

No comments:

Post a Comment