Tuesday, November 27, 2012

Hari ni tak boring. Yeayy !

Kota Tinggi dah ada MBO uolsss. Bukan main lagi die tuuuu, terkagum-kagum aku, de and Ajib masuk MBO ni sebab kat dalam ni agak besar dan berliku-liku. Bahaha.Keterlaluan. Hari ni de MC tapi pagi-pagi die tetap pergi kerja. walaupun cara aku cite nampak macam dia seorang yang rajin tapi sebenarnya tidok. Diorang laki bini meng-MCkan diri hari ni lantak pi depa yang penting aku dapat tengok Breaking Dawn Part 2. Weehuuuu. Aku suke tengok cerita yang bagi aku teremosi-emosi tapi bahagia di akhirnya. Dan yes, Breaking Dawn ni memang memenuhi seleraku Suke angat ! Ramai yang suke Jacob dari Edward tapi aku tak suke dua-dua sebab dua-dua kafir, boleh macam tu ? Hewhew




And now, dah kembali ke rumah dan melepak-lepak di depan tv saje. Yeayyy ! Hari ni tak berseorangan. Hari esok, lusa, tulat dan berikutnya nak paksa Dak Brader keluar. I dont care ! Aku dah plan esok konon-konon nak betulkan laptop. Pastu lusa cakap nak gi beli hadiah wedding Ida. Pastu Khamis cakap nak makan ABC Kg. Majidee, pastu esoknye pulak nak beli kain untuk kelas menjahit. Bahahahaha. Verangannnnnnn. Ada yang kena pelempang dengan beliau. Kalau dia tak lempang pon mungkin Mak Uteh atau De yang tolong lempangkan aku. Sekian.

No comments:

Post a Comment