Friday, August 3, 2012

Last Day of 2nd Week.

Awww. dah 2 minggu praktikum. Phewwww. Tapi belum kene observe lagi jadi jangan gembira sangat, Hati-hati Kak Jah T_T. Mood aku totally lost. Aku tak tahu kenapa rasa sangat sangat sangat stress. Erghhh, aku tak suke la kena buat kerja-kerja yang leceh. You know kerja-kerja leceh??? Yaaaa...everything messed up my head are the kerja leceh ok. Leceh tahu kene buat RPH setiap hari, kena buat jurnal mingguan setiap minggu, kena buat refleksi setiap kali lepas mengajar dan banyakkkkkkkkk lagi kerja yang aku tak suka buat. Aku terpaksa buat jadi itu menimbulkan perasaan tidak indah dalam hati ini. Ngertik nggak?

Hari ni aku balik rumah. Semoga otak aku fresh semula selepas cuti 3 hari Inshaallah. Please Ya Allah,do give me strength because i'm soooooo lost without You. Allahuakbar! :) Memandangkan semua adik beradik balik minggu ni, i'm sure rumah akan runtuhhhhhhhhhhh! Kah kah kah. Seronok ok sebab dah lama tak berkumpul ramai-ramai terutama Along yang jarang balik tu. Heh! Dah plan dalam kepala otak nak suruh mak masak ikan patin, cekodok kembong, masak lemak rebung, pizza, A&W..wah, tiba-tiba order fast food kat mak kitew hew hew.

Oleh sebab hati tak gembira sekarang, saya cepat tersentuh hati ok. Tengok berita suami isteri terbunuh dikapit dek 2 bas sekolah terus air mata bergenang. Pandang belakang tengok para housemate pon air mata bergenang jugak. Oh Mennnn, bukan aku sorang je kuat touching rupenye. Hikss. Tapi mood pon sudah lari semenjak dua menjak. Seperti biasa boyfriend adalah mangsa jika aku badmood. HAHAHA. Padan muka. Tapi kalau aku badmood dan meroyan kau tahu apa die buat?????? Dia akan melancarkan perang dingin semula. Jadi, sape nak layan aku meroyan? Tell me who??? NO ONE! Hahaha. Jadi, lama-lama aku pon dah kurang meroyan sebab takde orang nak layan aku. Kesian kesian kesian. 

Motif entry : Tiada
Impak        : Stress berkurangan 5%
Kelemahan : Takde idea nak type apa.
Tindakan    : BERAMBUSSSS SEKARANG!

Serabai gile pergi sekolah. Hew hew


No comments:

Post a Comment