Thursday, January 6, 2011

Assalamualaikum W.B.T
Weee..long time no see kan? Rindu tak?Rindu tak?ok la.i miss u too.HAHAHA.Sem ni semangat kencang sikit la.Ke sebab baru awal-awal sem?Muahahaha.biasa bro.i memang kuat gebang sikit.Rase macam suke sangat nak belajar tau. Macam sekarang ni, aku tengah update blog dalam kelas. Nampak sangat aku suke nak belajar. Oh, salah.Itu bukan suke. Itu suke hati mak bapak sahaja kan. Ok. lecturer da masuk. Sambung jap lagi.
.
.
.
.
.
.

Ok...sambung!Lecturer sem ni masuk keje nak berborak je. Tak sesuai dengan diri aku yang rajin belajar ni.Muahahaha.Sila pengsan.Padahal tadi tak dengar pape pon. Dok blogwalking. Baca blog pompuan-pompuan hot lepas tu terus rasa down. Terus rasa bergenang air mata. OMAIGOD.Nak cantik macam Hanis Zalikha ke Fatin Liyana ke. Tak pon nak pakwe handsome cam Khairul Fahmi Che Mat. So, boleh la orang jeles baca blog aku macam Si Jejari Runcing tu. HAHAHA. Angan-angan la kau kan. Tapi aku tak de la fanatik sampai nak benci-benci awek Khairul Fahmi tu kan. Aku tak paham betul pompuan-pompuan yang siap buat group kat FB nak benci awek KFCM tu. Macam, "hello!Kau tak suke jangan la baca. Dah baca nak psycho sentap bagai".Hell je budak-budak ni.Ok. Cukup bercerita pasal pompuan bertuah tu ye.

This week dapat elaun. Berdebar tak?HAHAHAHA. Rasa macam cemas sangat tau. Macam OMAIGOD nak beli apa ni?Nak beli apa ni? *pathetic gile.Nampak sangat jarang pegang duit banyak-banyak.Masing-masing dah buat plan macam-macam la kan. Nak bercuti kesana sini bersama si diatersayang dan kemudian mengeluarkan duit untuk si dia tersayang ke?OH...sungguh  bukan diriku.aku bukan jenis yang nak berkorban wang, harta dan tubuh. Awwwww.hahahaha. Ok..Ok..jangan risau. Saya akan membuat plan kewangan yang wajar ok.HIK3..Ok la. nak sambung class suda. Makanya, BYE!

No comments:

Post a Comment