Sunday, September 22, 2013

This is a wrap. End of you and me.

Dua dua salah
Kau tak patut buat begitu
Aku tak patut buat begini
Kau dendam
Aku dendam

Wallahi, aku sayang kau
5 tahun punya persahabatan
aku bukan robot yang takde perasaan.
Cuma
Cukup sampai sini
Makin kita ada sesuatu makin kita sakit
Aku pergi
Aku ada semua
Kau pergi
Kau hilang semua
Kau fikir kenapa, kawan?
Aku tak ambil apa yang kau sangka aku ambil
Kau hasut semua lalu email
Kau nak aku tinggal sorang ?
Tapi Allah maha Adil, Kau tuduh aku ambil
Rupanyaaaaaa..hmmm
Sisa 2 bulan,
Kau hilang semua,
Cukup letak semua salah pada aku
Kali ni tolong redha.
Aku dan mereka, kami bahagia
Aku tau kau derita, tapi jalan kau pilih.

Kali ni aku memang tak boleh
Maaf dari hujung kaki sampai hujung rambut
Maaf banyak kenangan buruk je mampu bagi untuk dikenang
Aku tak pernah sakit walau pedih mana ayat kau selama ni
Aku tak pernah sakit walau teruk mana kau tarik muka
Tapi, aku sakit bila tahu kena game 2 tahun.
Aku ingat kau kawan
Maksud aku kawan yang boleh jadi kawan
Bukan yang jadi penyampai
Padahal kau tahu dalam situasi apa aku ketika itu.

Aku dah redha sebab aku bahagia
Tapi aku terkilan tak dapat tamatkan kisah kita dengan elok
Tak dapat sama-sama kenang balik kenangan manis bila dah tua.
Aku terpaksa pisahkan hidup aku dengan kau
Sebab bagi aku, kalau macam ini punya benci kau pada aku,
baik aku pergi jauh.

Aku sayang kau. Kau pernah jadi yang terbaik dalam hidup aku
Tapi cukup lah
Semoga kau sentiasa dalam lindungan Allah WRWA.

No comments:

Post a Comment