Wednesday, May 1, 2013

Happy me ! :)

Hai !! Ada banyak benda nak cerita kat blog ni ! EXCITED!!!! Hahaha..gilo sorang-sorang. Tapi tak boleh cerita sekarang sebab ada banyakkkk kerja. Kena buat tutorial yang  maha susah, hantar surat minta diskaun harga  kepada macam-macam company untuk trip internship next sem, Uruskan bantuan baitulmal (kena pujuk mak bagi bawak kereta jugak ni! hihi), kena carik banyak lagi sponsor, kena ready untuk final exam, preparation untuk jadi pegawai teknik again and again and again. Huwaaaaaaa....chaos! Takpe, remind diri..buat kerja bukan untuk kepentingan diri sendiri je tapi sekurang-kurangnya ada manfaat untuk orang lain. Be good, be good.

Life is hectic. Normal situation for final year student i guess but untungnya menjadi aku sebab aku aku ada family yang super duper best!! Dah start excited balik!. Tq mak abah, abang, kakak for the trip. Memang rasa macam sweet escape ok. Berbaloi baloi sebab memang sangat best luangkan masa dengan family. We need more vacation i think, sebab baru je sampai rumah masing-masing dah merungut tak puas cuti lagi. Hahaha. BTW, tq kepada semua yang telah menjayakan program sweet escape saya dengan ucapan, saya akan bersemangat untuk final exam kerana anda semua telah berjaya menghilangkan stress saya. I love u <3 font="">




1 comment:

  1. salam.
    awak,tumpang lalu.
    kte nak promote sikit.
    kte ade jual aura white RM130 je.
    free postage + shaker + 5 free gift.
    kalau nak, contact kte ae.
    Diba 012 7009100 :)

    ReplyDelete