Saturday, April 28, 2012

Konon Busy

Aku selalu stuck nak tulis tajuk entry. Jadi, aku tinggalkan kosong dulu. Hari ni aku lega. Legaaaa sangat! Sebab hari ni kerja yang membebankan kepala hotak aku telah settle. SETTLE! Sepanjang semester penat wooo ke hulur ke hilir uruskan Bengkel Pegawai Olahraga, Bengkel Tambahan, susun dewan Exam KOM, susun nombor giliran ,kena marah dengan pensyarah, kena marah dengan apek tua ( hai Mr Robert!). Itu cerita KOM. Then, terlibat bahagian kepegawaian Kejohanan Sukan dan Balapan. Berjemur, berpanas, kena maki jugak T_T. Penat sangat. dan kemuncaknya, hari ni aku dah selesai Peperiksaan Pegawai Teknikal Olahraga. Lulus ke tidok??? Lantak laaa...kalau lulus lagi banyak kerja. Jadi, tak harap sangat nak lulus. Huehuehue.



poyo siot kena baca ikrar bagai. I adalah gigil waktu ni.


Langit mendung. beberapa saat memang basah lenjun semua pegawai rentas desa. T_T


Maka, saya penat.penat. penat. Nak rehat dulu. Babai

No comments:

Post a Comment