Thursday, February 23, 2012

* Mencungap betul sem ni. Kerja sangattttt banyak.Asal ada program nama aku naik kene buat kerja. Mengapa dunia begitu kejam?

* Muke makin hitam sebab tiap-tiap kene berjemur. Nice lah kannnnn. Aku tak kisah sangat kalau muke burn ke hape tapi kalau balik rumah mesti mak membebel tak bagi berjemur.Boleh tak bagi alasan kat lecturer taknak turun padang sebab mak tak bagi. Kena Panggg tak?

* Bulan depan dah start praktikum. Praktikum tu praktikal lah. Tapi kenapa panggil praktikum?? Nda tahulah saya bah. Aku tanye lecturer pon diorang tak tahu nak jawab. Misteri tak?Misteri tak? Misteri tak?

* Aku tak update lagi cerita pergi Sabah. Korang nak tahu ke? Tak payahlah kannnnn.

*Aku dah takde idea update blog. Hare tak buat randoms macam ni?

* Aku dah nak kahwin.

* Ok, statement kat atas aku bagitahu kat classmates.

* Diorang percaya padahal aku tipu.

* Korang jangan percaya pulak. 

* Bye.





No comments:

Post a Comment