Saturday, July 3, 2010

result hancur pon heppy je...



hari ni check result untuk sem lepas...3.49..memang turun gile...bodoh sangat kan.nak salahkan sape ekk..adlan la!hahaha..tak pasal je..dah sah2 kerja kau terbongkang je kan..padan la muke.dengan assigment cincai kan...nak cakap ape??senyap-senyap suda...aku main2 je sem lepas..tak ingat da naik degree...padan la muke!padan muke!padan muke!!!!
maka, untuk meraikan result aku ni..hahaha..perlu ke rai???perlu la wey...first time tak dapat 3.5 and above ni....kire meraikan result terburuk dalam sejarah oke....tempataya  pilihan adalah AEON Bandaraya Melaka. agak poyo di sini. maksud saya adalah JJ oke tuan2 dan puan sekalian. kononnye hari ni ade Jcard day..ingatkan sale la sangat..tapi hampa..hatiku hampa!!hampa la sangat..tapi banyak gak borong..HAHAHA...penampa!!!yang syiioookkkk nye bebeh..elianto buat sale sampai 70 %....maka, sawan babi la aku ini..beli baju 1 je sebab nak g shopping dengan sisters pulak nanti.hehehehe... stationery tak dilupakan..jangan nak kutuk2 aku beli kaler air tu..aku cikgu sekolah rendah!!*emo x memasal...tampa die!!!!HAHAHA...layan pic je oke...

ahli jemaah adalah seperti berikut:


first, g sumbat dulu.lapar gilosssss







No comments:

Post a Comment