Friday, June 4, 2010

lagenda budak baik...

tadaaaaaaa..ni la novel lagenda budak setan...aku baca waktu darjah 6 kot..perghh..darjah 6 da baca novel siotttt..hakhakhak...jangan main2 dengan ini perempuan aaaaa....

so tadi gegas2 dengan Ara tengok cerita ni..pergi GSC Dataran Pahlawan. so far oke la lebih kurang macam novel.tapi tetap tak boleh tanding novel kot. novel die bagi gua nangis guling2 pada umur 12 tahun oke!saudara ahadiat akasyah, awak telah mencemarkan pemikiran kanak-kanak yang meminjam novel tersebut dari perpustakaan awam bergerak pada ketika itu, saudara sedar tak??wah gitu....oke, kembali ke landasan yang sebenar, mari?

kalau dalam novel, Kasyah ni lagi jahat la..lagi noty..n ambil masa jugak la nak betul2 tangkap cintan kat kayu Ayu (nama ex adlan.benci!!!)...tapi dalam filem ni ,mesti la cpatkan kan...nasib baik still ade scene Ayu tercekik cicak..muahahahaha. yang paling membencikan tau, make-up!!gile kau..lisa surihani & fazura nampak sangatlah hodoh ..x cantik la..kesian diorang.paling horror scene Kasyah bagi diari kat Ayu supaya ingatan dia ok balik. pmpuan 2 (ayu after plastic surgery) sangat la klaka..nmpak jeragat semua...lawak wey!
huhuhu...Ara cakap cerita ni x best!geramm je aku dengar..hahaha (emo gilosss)..actually aku paham cerita ni pon sebab aku pernah bace novelnya. kalau tak, aku pun tak paham gak weyh...

overall, cerita ni aku bg 4 bintang la...go and watch it!cant wait 4 LBS 2....

1 comment:

  1. aku hampir tercekik pop corn utk tunggu cite ni abez....muahaha

    ReplyDelete