Tuesday, July 13, 2010

mood swinging~~

masanya sudah tiba...jengjengjeng.....

1. rase nak menangis yang membara macam kena pukul dengan husband mak!
2. mule berfikiran negatif dengan semua orang. semut jeling pon rase nak nangis. T_T
3. mule mencari gaduh dengan Adlan. tadi gaduh sebab die cakap duit kertas rm 1 and rm 5 tak boleh masuk cash deposit machine. Aku tau tapi  mengamuk-ngamuk cakap boleh...HAHAHA..*motip?
4. mule homesick..nak balik. nak balik.nak balik.
5. angin je dok dalam kelas. sekarang lecturer stay lebih dari masa aku rase nak halau je.HAHAHA *pelempang!!
6. malas gile buat kerja. sebenarnye aku kena hantar 1 essay b.i esok..tapi malasssss sangat. Agak-agak lecturer tanye aku nak jawab " my mood is swinging. Dont ask me anything or i'll swing u away!!!!" boleh?
7. rase semua orang benci aku. selalu rase macam ni. Even kadang-kadang rase Allah pon benci aku. Astagfirullah...jahat kan otak aku. Come on ayda, Allah Maha Pengasih dan Penyayang. =)

INI ADALAH TANDA-TANDA AWAL KEHAMILAN PMS SAYA. MEMANG PSYCO HABIS!!!

No comments:

Post a Comment