Sunday, July 18, 2010

bulan ini bulan shawl!!

Uit, jangan sibok nak betulkan tajuk entry ni.Kang ada pulak yang menyemak cakap 'wey, ni bulan syaaban bukan bulan syawal'.gua tau ni bulan syaaban oke. siap nak puase sunat lagi esok.*riak.muahaha...aku nak cakap bulan ni bulan SHAWL sebab bulan ni saja aku dah beli 5 shawl bebeh..lima!tak banyak mana la kan...+ mak belikan lagi dua. baru 7 kan? TETAPI!!hari ni baru 18 hb..wink3!paham tak??tak paham kau memang *******.
Gilosss la promotion shawl sekarang. Cantik-cantik kot. kau nak design ape?bunge2??katon2??garis ke bawah??garis melintang??garisan jalan ?lengkap.Cari je la...aku memang sukeee hamat pakai shawl ni.Senang dan nampak stylo!!*oh, puji diri sndirik! Pastu kalau kau kreatif boleh la belit sesuke hati. Aku tak  kreatif so tiru-tiru je.hahaha..kasihan!

Ade jugak yang tegur, pakai shawl ni tak menepati syara' kan. Betul la. Tak tutup dada pon kan. Ade  shawl yang nipis pulak tu. Tapi bagi aku, kalau kite baru nak berjinak-jinak dengan tudung ni, ok la pakai shawl pon dari tak pakai langsung. Same thing macam orang yang sembahyang lambat dari orang yang tak sembahyang langsung. Pakai shawl dengan sembahyang lambat-kedunya pon tak sempurna. Ada dosenye jugak. Tapi dosa kalau tak pakai tudung dengan tak sembahyang langsung lagi berat kan? kite move slow2 oke fellas?

secara konklusinya, saya suke SHAWL!!!!!
*birthday saya 22 Ogos, sempat lagi kumpul duit belikan shawl sorang satu kan? alaaa..rm 10 je pon.TQ!&<3

No comments:

Post a Comment