Tuesday, April 17, 2012

Cikgu Rohaidah Jamal ala tomey tomey ~~~

Weh, update blog nampak. Cewahhh...cewahhh...bukan main banyak masa terluang nampak. Aku pon tak faham dengan diri sendiri yang macam busy sangat tu. Malas nak cerita satu-satu kerja yang aku buat yang konon-konon busy  sangat ni haa.Semester ni, buat pertama kalinya start praktikum. Praktikum tu sama lah dengan praktikal. Tapi kenapa kite panggil praktikum??? Haaaa..itu yang kita tak tahu! Nama sekolah tempat aku praktikal adalah rahsia. Kenapa rahsia?? Haa...suka hati aku lah tak nak bagitahu. Hwhwhwhw.




Biasa bro. Budak-budak memang akan suka cikgu baru. So, memang senang nak bagi cooperation sepanjang aku praktikum kat sini. Budak- budak ni sangat friendly dan baik. Baik sangat sampai aku rasa sedih bile dah nak habis praktikum. Sayang lah budak-budak macam ni masuk program pend. khas padahal bagi aku diorang perlukan lebih perhatian je daripada cikgu-cikgu dan parents. :( Its Ok kids, cikgu will always love you <3

Maka, berakhirlah praktikum pertama aku. Fuhhhhh.. :)

P/S: Pensyarah pembimbing puji kitew kelangit waktu last observation. Hik3. Maybe sebab kitew pakai idea 'abang senior' suruh buat P&P berasaskan TMK kah? Time kasih Abang Senior :) Awwwwww <3

































































No comments:

Post a Comment