Saturday, October 16, 2010

weekend yang hambar.

Tajuk entry macam mintak pelempang. Tapi aku tak nak pelempang. Aku nak sugar daddy yang boleh bagi duit shopping. Ok..beratur ye dato'-dato' semua.... konon!
Farah suruh update cerita pasal wedding sarah minggu lepas tapi dah nama pun minggu lepas tidak ada kuasalah untuk aku mengupdatenye..Nak update pasal Adlan.....tak perlu!!!!he PISSED me off!mati kau disana. Tidak ingin aku melayan kau ok!Tunggu sisa caci maki aku habess baru kau dapat balik belaian kasih sayangku ini. HAHAHAHA. Haaaa..berani sangat buat tahi dengan aku kan. Rasa lah kau!
Jadi, mari cerita tentang diri sendirik....minggu ni sangat behave tahu? Saya tak keluar berjimba ramba pon. Sebab????? next 2 week da exam la. Mane boleh main-main dah.....WATEFAKKKKK bebeh...hahahahaha...jadah apa bagi alasan begitu kan. Susah betul nak mengaku.HAHAHAHA.Kalau tak de duit kite kena duduk diam-diam tau. Duduk kat bilik sambil.......WATCHING GLEE!!!memang heaven la kan...terus feeling-feeling nak jadi penyanyi jugak. Matikkkk laaaa......Aku kena berlatih kurangkan berjimba ramba sebab sem depan class buat visit ke INDONESIA.Excited tak?excited tak?excited tak??????Jadah apa kau nak excited kan..aku yang nak pergi.HAHAHA. Ok, Korang nak tempah apa, nanti  aku belikan??Tapi upah sekali ganda tau..Memang TAK la kan....so, nak pergi oversea kena la kumpul duit yang banyakkkkkkkk sekali kan. Aku pon dah bertekad nak kurangkan bershopping.Konon-konon semua nak beli kat Indon nanti. Hell je....

 weh,tengokkk...wallet dan tercabut button. Nak beli wallet baru kat Indon nanti la..
Over la kan tunggu tahun depan baru nak beli. Tapi impian aku tak de la sekeji ILHAM. Die siap nak beli stokin kat indon TAHUN DEPAN padahal getah stokin die dah longgar dah weh....hahahahahahaahhahahahahaha.....*hell je gelakkan am kat blog. Kau jangan balas dendam oh am!

ok, skang kau faham tak kesimpulan cerita kat atas, weekend aku memang hambar. *Tak de kena mengena pon sebenarnya. oh ye, TQ kerana membaca blog ini dan lebih comel kalau awak sign in jadi follower dan bile dah follow sile la tinggalkan link supaya saya boleh terjah blog awak juge ok. muaahhhhhhhhhhh..


No comments:

Post a Comment