Sunday, July 25, 2010

kenapa dengan aku?

Aku ni memang tak de cite-cite besar. Ingat-ingat lepas SPM  nak kahwin je tapi dapat pulak offer IPG.Gila kentang kacau daun kan.Kalau tak anak aku dah setahun 2 bulan mungkin. Banyak masalah kalau hati tak nak belajar ni. Tengok la pointer terbaru,3.49.HAHAHA. Kedengaran sinis bukan? Tetapi memang bukan! Kalau kau duduk IPG, result aku tu kau buat sumber bahan api je la. Gile la.Aku boleh fokus dalam kelas paling lama 20 minit la. 10 minit pertama terkontang kanting tolong lecturer pasang LCD bagai. 10 minit terakhir lecturer mengajar pandang-pandang aku lagi. Nak ucap terima kasih tolong LCD mungkin. lepas tu pandang orang lain la pulak. Kalau pandang lame sangat confirm rase nak buat bini. aiceh....lepas aku diabaikan macam tu, memang aku gagal fokus la. Kalau lecturer baik sikit aku selambe bukak FB.Kalau tak aku dok berangan je la balik kang nak singgah beli pisang goreng abang berbulu dada. Aku bukan suke-suke tengok bulu dada die tapi die suke pakai baju tak butang atas. memang jelas gaya ,mutu dan keunggulannya.

Kalau aku buat kerja kat bilik pon susah nak fokus. Tengah buat templat aku on9 pape yang patut. Time aku type entry ni pon sebenarnye aku tengah fedup pen pilot abis dakwat. Aku dah siap bukak body die tiup-tiup kat tube ink tu pon tak jalan. Jahanam!nampak sangat rajin buat nota. lepas ni aku akan kurangkan buat nota supaya duit tak habis beli pen. Beli shawl tak pe.

Dah la.aku nak pergi muhasabah diri untuk jadi lebih munasabah. Kau pon meh la join.Perangai kau pon same je kan? HAHAHAHA

No comments:

Post a Comment