Wednesday, February 20, 2013

Memahami Diriku.

Aku suka sangat environment tempat aku praktikal sekarang. Compared dengan dua tempat lagi sebelum ni, this is the best. Cikgu-cikgu peramah. Takde yang pandang aku jenis tak puas hati macam aku datang dari planet mane je. Takde rasa sakit hati tau. Loike ! Walaupun aku paling muda, setakat budak praktikal je pulak tu kan sepatutnya aku lah yang kena ramah tamah tapi seriusly aku sangat tak reti nak beramah tamah dengan orang yang aku tak rapat. Aku tak reti start conversation, tak reti buat-buat mesra, tak reti puji-puji orang. Wuuuuuuuu. Kesiannya aku. Tapinya kat sini cikgu-cikgu tak kisah pon kalau kita tegur diorang. Diorang senyum je jugak. Aku rasa diorang faham perasaan 'budak baru'. Kadang-kadang kita kena faham orang kan. Maksudnya sebelum judge atau pikir buruk pasal orang cuba letak diri kita kat tempat dia. Maybe and aku HARAP cikgu-cikgu kat sini fikir macam ni

Budak ni budak baru. Normal lah dia malu-malu nak tegur.

 Hihihi. Tapi ni dah masuk minggu kelima rasa confident sikit nak bergurau senda di hari raya. ;) Apesal tah nak malu sangat padaha l diorang baik jeee. Biasa lah poyo ok poyo. Lagipun kena control baik sikit. Takkan aku nak tunjukkan perangai sebenar aku. Setakat ni tak mampu lagilah nak gelak macam syaiton walaupun diorang buat lawak macam jaha**m. Aku harap bila aku dah kerja nanti aku pon akan layan junior junior dengan baik dan penuh kasih sayang dan kemesraan " Adik budak baru ye? Dah kahwin? Belum? Jangan ngorat suami ahkak tau. " Gituuuuuuuuuuu.Mesra kan? Bahaha. Whateverrrr.

Budak praktikal tercomel dalam daerah Tampin T_T



No comments:

Post a Comment