Saturday, October 27, 2012

AWKWARD SITUATION

Pernah mengalami situasi awkward yang membuat kau rasa berdosa ? Takde lah awkward sangat macam terberanak anak luar nikah, terampas suami orang ke. Bukan, bukannnnnnnnn. Aku selalu termasuk tanpa disengajakan ke dalam situasi awkward yang akan membuatkan orang salah tafsir tapi selalunya aku tak akan explain semula dan mula lah orang pandang serong. Wuwuwuwuwuuuuuuuu. T_T. Ceritanya lebih kurang begini..

Situasi 1 

Cikgu 1 : Kenapa cikgu selalu dipostingkan ke pedalaman ek? Tak puas hati     ah cenggini !
Aku       : Haah.....asik kita je kena. Budak-budak nurse tak dek pulak kena pedalaman.
Cikgu 1 : Heeh..elaun diorang dah la naik. Mencik budak nurse !
Aku       : Tu laaaaaaa, gaji diorang berapa ek ? Ko tak tanye kawan kau yang nurse bernama Izara Aisyah tu ?
Cikgu 1 : Erk, Sorry lah aku tak suke tanya-tanya gaji orang ni, macam menyibuk pulak.*sambil buat tangan gaya penyanyi nasyid*.

......................................bunyi cengkerik ................................................

p /s : Padahal aku takde niat pon nak menyibuk nak tahu gaji orang tuuuu, aku hanya mahu membuat perbandingan. Tadikan kite tengah kutuk nurse sama-sama tibe-tibe nak dump aku sorang. wuwuwuwuwu.

kesimpulan : jangan kutuk orang ! Sorry nurses all over the world ;)

No comments:

Post a Comment