Friday, August 5, 2011

Edisi teringat-ingat!

Hari tu before balik Pahang sambut awal Ramadhan aku telah berjaya mengepow Angah dinner dekat Ice Room, Bangi.Itu merupakan pengalaman paling berharga yang mengajar aku bahawa kedai cantik tak semestinya  makanannya sedap. Aku syorkan kau makan ice cream je lah kat Ice Room. Dah name pon Ice Room mestilah expert bab-bab ice je kan. Makanan diorang OUTTTTTTTTT! Tambahan lagi staff diorang kebanyakkannye kaum Abang La. Aku pon tidak faham mengapa itu terjadi.
Cantik di luar tak semestinya cantik di perut. Ecehhhh...

Gedik adalah kepakaranku



Tukang belanje dan pengepow yang ekstrem




Hai saya irin. Saya pakai penyepit rambut Kakak Yan tapi  ia dah terhilang. Ampun Yan!


Our dinner.....

 




Yang ni tak besttt.





Banyakkkk ice cream yang best!

Ok.Jangan nak terliur sangat lah sebab tak sedap punnnn.Tapi kalau nak pergi makan ice cream sila kan. Sila kan. Sila kan.Kalau takde kawan nak pergi boleh roger i ok. Lelaki diutamakan. HAHAHA. Bye!

No comments:

Post a Comment