Sunday, July 24, 2011

Do you approved stranger? I do!

Ye. Kakak aku selalu cakap aku batak sebab aku main approve sape-sape yang add aku dekat Facebook. Mula-mula aku ingat masyarakat akan memandang tinggi kehebatan aku mengapproved stranger tapi sebaliknya aku dikutuk hebak!Tssskk. Kehebatan aku mengapproved stranger bukan calang-calang. Kalau mutual friend ada 1 aku main approve. Kalau ade lebih dari satu lagi lah laju aku approve. Kalau takde mutual friend, aku usha dulu default picture. Kalau kacak, approved! Kalau muka pervert baru ignore. Batak tak batak kau letak tepi dulu lah.Ramai yang cakap kau approve stranger sebab nak nampak ramai kawan dekat FB. Eh, tak jugak. Kawan aku kat FB tak sampai 1K pon.Lagipun sumpah aku tak pernah ambik port berapa ramai kawan aku. Kalau aku batak nak ramai kawan, aku mestilah add semua orang yang keluar dekat side bar ruangan People You May Know tu. Masalahnya, aku ni memiliki nilai keegoan setinggi. Waktu zaman baru buat FB tu je rajin add orang lepas tu jangan harap. Macam mana rapat pon aku dengan orang tu aku takkan add dekat FB. *Angkuh!

Kenapa korang tak nak approve stanger? Aku approve je sebab macam teruja kot.Rase macam terharu gile ada orang add. *Penipu Besar! HAHAHA. Takde terharu mana lah. Kadang-kadang orang add sebab diorang nak tambah kawan. Tak jadi masalah. Kadang-kadang dah nama kita keluar dekat side bar, diorang add je lah. Tak jadi masalah.Kadang-kadang diorang add sebab nampak kau macam cantik je padahal bile dah tengok album..puiiiii. Tak jadi masalah. Paling aku suke kalau pembaca blog yang add. Dah letak badge FB besar gabak dekat blog lepas tu tak nak approve orang apakah kes kan?

Ade jugak yang rase stranger ni stalker. Pendapat masing -masing lah. Kalau aku ni siapalah nak stalk sangat pon. Tak cantik, tak kaya. Tak de siapa nak envy oiii. Kalau cantik macam Fatin Liyana ke Nurul Ain Abdul Salam ke harus jugak lah  berwaspada takut-takut gambar jadi model Kopi Cap Janda ke. HAHAHA. Setakat ni Alhamdulillah yang jadi kawan aku dekat FB semua baik-baik. Kalau kutuk-kutuk belakang tu lantak kau lah. Tidak lah aku mengisahinya punnnn. Baru sorang je buat taik dengan aku.Sila baca. Tu pon dah settle dengan pantas. Tak payah banyak bunyik kite kasi cantasssss je.




Eh, terletak gambar pulak. ;)

No comments:

Post a Comment