Saturday, May 7, 2011

Tak rela ok, tak rela!

Tadi ada baca satu status Fb adik-adik zaman sekarang. 


hurhhhh,slh ker lau kte hdup brangkat???
berangkat jeer kot.....
lau amik laki owg jdkn pkwe kte 2 agaknyer bwu slh....huuuurhhh
ape2 jelorh.....mlot owg kot.....lau mnda 2 bphak pd kte wt pe plu marah.....
hmmmmmm,x pelah...slgi mampu tindas owg tndas laaa....


Begitulah bunyiknya.Aku tak tau la cerita sebenarnya ape kan tapi kalau kite faham dari ayat kat atas ni maybe dia ada abang angkat yang sudah berkahwin.Kalau korang tafsir lain, maka lain lainlah ceritanya. Tapi, bagi aku jadah apa kau nak berangkat-angkat dengan laki orang? 
Aku angkat kau kang haaa...Dah yang lelaki tu pon sibuk lah nak mengangkat perempuan lain. Carik pasal betul. Aku zaman sekolah dulu adalah jugak kakak, abang, adik angkat. Sekarang bila dah besar rasa bangang sangat aktiviti angkat mengangkat ni. Geli~~~~Semoga bakal suami saya juga tidak suka mengangkat-angkat kerana itu boleh menimbulkan kemarahan di hati ini. Amboih. T_T

No comments:

Post a Comment