Sunday, September 26, 2010

hey, saya berjaya melarikan diri dari melaka!

Rimasssssss tau duduk Melaka lama-lama..hazab ya amat. So, hari Jumaat lepas gegas-gegas ambik tiket Putrajaya. Then berhenti dekat R & R Seremban tunggu mak jemput. Memang AWWWWWW-ness la jumpe saudara mara bagai. Tidak sia-sia pengorbananku membeli tiket  dalam keadaan kewangan yang sempit dan tersepit.aiceh....ehhhhh,lupe pulok kan.Sebelum naik bas tu, De bagi message cakap dah bank in RM 100.hahahaha.pengsan i tau!TQ la De..semoga murah rezeki ko...

Sampai-sampai je tengok ramainye orang..ade atok and family mokde dari Johor. uyoooooo..best oh gossip-gossip. malam tu ade kenduri doa selamat. Dah setahun masuk rumah baru nak buat doa selamat kan ngah......??ke sebab dah banyak kena kaco hantu????hahahahahahaha....Then maghrib family mokteh plak sampai. Makanannya awwwwww..sadap sekali!

Pada keesokan harinya, ececece.... pergi rumah cousin mak, pak Cik Suhaimi dekat Presint 16. Aku nak cakap sikit..family aku kan Banjar..so, PC Suhaimi ni  orang panggil SUHAIMIK!hahahaha..kalau nama kau ade I kat belakang memang sedap la kan...contohnya nama jiji, orang Banjar panggil JIJIK!hhahahahahaha...tipu2,,,,ade certain name la jadi camtu....

anak kesayangan abah kannnn.....hahaha      
muke mintak kaki tuuu...
muke mintak makan..kasihannnnn..hahahahaha 
hey!hey!kami makan kuih raye...
petangnye pulak, kitorang gerak2 khas pergi PICC sebab cousin aku, AMIN berkonvo. Class hokey dak USIM, nak konvo kat PICC jek kann...dah aku pon feeling-feeling nak convo jugeeekkk..tapi 3 tahun lagi!macam mana ni?macam mana ni????hahhaahhaa..gelabahhhh..
nampak tak bunge katak kat aku tu? Mak aku beli...bukan untuk Amin.Untuk aku leeeeeee....hak3 
Balik PICC terus pergi Bangi makan kat Village View....oh!!Sadapppppp sangat!pergi la erh..tom yam memang gojes tahu! Kenyang dan pengsan la kami beramai-ramai selepas itu. Balik-balik terus message Adlan. sehari suntuk kena tinggal kannnnn..oloh-oloh...rupe-rupenye tak sihat orang tua tu. so, aku suruh la die tidur awal...i pon keluar berjimba la balik kan....bosan tau!orang nak message, die sakit pulak!cisss..alasan!hahahaha...pergi uptown Damansara je kejap. Then sampai rumah pukul 2 pagi.PENGSAN!!!!!!!
oh buroknye muke...x pe la sebab makan sedap muke memang ngeri...


No comments:

Post a Comment